Misaliperver: Havalı Gözükeceğiniz Bilinmedik 5 Şarkı

Aslında liste yapmaktan ve bunu paylaşmaktan nefret ederim. Ama yapacak bir şey yok.
Siz okuyucuların çoğu bu tür rakamları, otoriter kelimelileri seviyorsunuz.
Bende bir şeyler paylaşmayı seviyorum. Sanırım egomu tatmin ediyor, beni okuyan birilerinin olduğunu bilmek.
Bu şarkılar fazla bilinmeyen, benim kulak zevkime uyan şarkılar olduğunu şimdiden belirteyim.
Aralarında ünlü şarkıcaların coverlarıda olabilir.
Fazla düşünmeyin rastgele birini seçin ve deneyin.

1- Two Feet - I Fell Like I'm Drowning

Çok kişiyle dinlenecek bir şarkı olduğunu düşünmüyorum. Otobüste işe veya okula giderken kulaklığınızı takıp dinleyebileceğiniz yada partnerinizle romantik bir an oluşturmak için kullanabileceğiniz bir şarkı olabilir.
Özellikle "bokki bokki" dediği anlarda kafanızı hafifçe sallayarak tempo tutabilirsiniz.
İnsanlar garip garip size bakacaklar.



2- AJR Burn The House Down

Bayıldığım şarkılardan bir diğeri daha. Bu sıralar favorilerim arasında. Bunu 3-4 kişi bir yerde pasta yerkende dinleyebilirsiniz üstelik. Oldukça eğlenceli bir şarkı.
Açıkçası ben yine tek başıma kulaklığımı takıp yolda garip gurik hareketler yaparak dinlemeyi sevdiğimi söylemem gerek.
"Veyo Veyoo" Bağımlılık yapabilir dikkatli olunuz.


3- Aviva Grrrls

Sırada uçuk kaçık aviva ablamız var. Takipçileri kendisine kraliçe de diyor. Açıkçası şarkının sözlerine dikkat ettiğinizde, sizde bir o kadar kaçık bir o kadar güçlü bir kadın olduğunu hissedeceksiniz. "Lalalala" diye bağırıp sizi kendinizden geçirecek bir abla bu.
Bir zamanlar lol oynardım, o zamanlar bu şarkıyı keşfetmiş olsaydım emin olun annie veya teemo oynarken bu şarkıyı dinlerdim.


4- Stephen Crossfire

Bilmiyorum bu şarkı bana rahatsız edici bir huzur veriyor. Hayatımın kontrolünü tümüyle elime almış gibi hissediyorum dinlerken.
Egom tatmin olduğu için kendimi mutsuz hissettiğimde veya heyecanımı bastırmam gereken bir durum olduğunda dozumu alıp kendimi daha güçlü hissederek günlük rutinime devam ediyorum.


5- Skan & Krale - No Glory (feat. M.I.M.E & Drama B)

Bu şarkı aslına bakarsanız herkese hitap edecek bir şarkı değil. Dubstep diyebilirsiniz, türünü tam olarak bilmiyorum; açıkçası benim için önemlide değil.
Bir bölümü var beni aşırı gaza getiriyor  02:11 saniyeye dikkat.
Kaç defa düşündüm arama melodim yapayım diye ama yeterince gürültücü bir hayatım var birde üzerine bunu yapmamalıyım diye düşünüyorum. Gaza gelmek için dinleyebilirsiniz.


BONUS: Nightcore If  We Have Each Other

Bu bir cover. Ama aslında daha çok seviyorum. Hayatı birazcık dalga alarak yoluma devam ediyormuşum hissi veriyor. Birazcık bizim yörelere yakın bir melodisi var ayrıca belkide bu yüzden sevmiş olabilirim. Bir tekerleme tadında ilerliyor şarkı.



Yorumlar