Umutsuzevkadini: Kullandığım Hazır Tarifler

SON 1.5 YILDA NASIL 10 KİLO ALDIM?




Cevabı aşağıda... Kullandığım tariflerden aklımda kalanları kategorileyerek topladım. Harikalar yaratmadım, çok zor tarifler uygulamadım. Öneri almak isteyenler buyursun:)







YEMEKLER

1. Patatesin lezzet hali Kıymalı Patates Oturtma

2. Beşiktaş'taki lezzeti eve taşıdım:) Portekiz Usülü Tavuk

3. Beşamel bir harika Beşamel Soslu Tavuklu Makarna

4. Az malzemeli Yaprak Sarma

5. Öğrencilikten beri Kremalı Körili Tavuklu Makarna

6. İlk deneme için kolay hazırlanıyor Cantık Pide

7. Balık severler için Fırında Somon

8. İyi yapabilmek için seri hareket etmek gerekiyor:) Kıymalı Patlıcan Musakka
.
9. Önceden haşlamak şartıyla kolay olanlar Kuru Fasulye - Nohut

10. Kurumaması için takip şart:) Et Sote

HAMUR İŞİ

1- Birkaç tarif denemesinden sonra en beğendiğim bu oldu Ekmek

2- Evet cidden aynı tat Pastahane Poğaçası

3. Anneannem çok yapardı... Lokur

KEK-TATLI-PASTA-KURABİYE

1. En iyi tarif diyorum Islak Kek

2. Hazır kalıp kullanmak istemeyenler için Meyveli Pasta

3. Pasta Denemeleri Pudingli Kek

4. Çocukluğumun tarifi Mantar Kurabiye

5. Çok lezzetli Un Kurabiyesi

KAHVALTI

1. Tava kesinlikle çok önemli, tavayı değiştirmem büyük fark yarattı:) Pancake

2. Uzun sürmese hep yaparım Krep

3. Harika oluyor, hamburger ekmeği yerine sandviç ekmeği de kullanılabilir Fırında Sucuklu Açık Tost

4. Pişi Gibi-Mayasız Hamur Kızartması

5. Kısa Yoldan Pizza Yumurta Pizzası

ÇORBALAR

1. Kesinlikle çok kolay bir tarif Mercimek Çorbası

2. Pirinci fazla koymuşum ama Yayla Çorbası

3. Kendim yaptığımdan beri daha çok severim Arpa Şehriye Çorbası


Görsel için:

Resim Somchai Chitprathak tarafından Pixabay'a yüklendi

Yorumlar